
Összesen 9600 esetben térítették vissza a jegyár felét.
„Vasárnap óta működik a késési biztosítás!” – kezdte Facebook-bejegyzését a MÁV-csoport vezérigazgatója. Hegyi Zsolt szerint a rendszer jól működik, ugyanis az első három napban a MÁV-csoport 9600 esetben térítette vissza a jegyár felét, méghozzá az esetek túlnyomó részében – az applikáción keresztül váltott jegyek esetében – teljesen automatikusan, vagyis anélkül, hogy az utasoknak bármit kellett volna tenniük a pénzvisszatérítés érdekében
Már 10 millió forintnál jár a visszafizetések teljes összege.
A vezérigazgató szerint a késések aránya az elmúlt néhány napban az éves átlaghoz hasonlóan a járatok mintegy 3 százalékát érintette,
„ami összesen 10 millió forintnyi pénzvisszatérítési kötelezettséget rótt a MÁV-csoportra.
„Fontos ugyanakkor hangsúlyozni, hogy a késési biztosítás bevezetésével nem a késések elfogadhatóvá tétele a célunk, hanem azok csökkentése, megszüntetése” – írta posztjában a vezérigazgató.
Forrás: mandiner.hu